crm

Obecnie coraz częściej informacje gromadzone na temat klientów oraz umiejętność ich skutecznego przetwarzania i wykorzystania pozwalają przedsiębiorstwom lepiej wsłuchiwać się w ich potrzeby.

W Comarch ERP Altum jest to możliwe dzięki zastosowaniu wbudowanych narzędzi Business Intelligence oraz automatyzacji procesów (BPM). System gromadzi i analizuje informacje na temat m.in. lojalności klientów, skuteczności pracy przedstawicieli handlowych, efektywności poszczególnych działań sprzedażowych. Dzięki automatyzacji procesów, Comarch ERP Altum dba m.in. o to, aby konkretna wiadomość trafiła do odpowiedniej osoby w firmie wraz z gotową informacją, jakie działania należy podjąć w związku z zaistniałą sytuacją. 

Zorganizowana opieka nad Klientami 

W Comarch ERP Altum, właściciel firmy posiada pełną kontrolę nad całym procesem obsługi klienta. Przypisywanie poszczególnych klientów do pracowników, ustalanie osób kontaktowych dla kontrahentów, pozwala firmie zarządzać relacjami z klientem w sposób w pełni przejrzysty i zorganizowany. Dzięki aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż pracownicy mobilni mogą prowadzić bezpośrednią sprzedaż u klienta z poziomu urządzenia mobilnego oraz zarządzać jego obsługą.

W celu uzyskania kompletnej informacji na temat m.in. zadowolenia klienta, perspektyw dalszej współpracy, system umożliwia tworzenie własnych kwestionariuszy ankietowych. Dzięki zgromadzonym odpowiedziom na pytania ankietowe, firma może zautomatyzować niektóre czynności. 

Planuj i kontroluj swoje działania sprzedażowe

crm1

Comarch ERP Altum umożliwia kompletną obsługę relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi, od zarejestrowania danych aż po ewidencję rozmów oraz działań związanych z pozyskaniem i obsługą kontrahentów.

Przedsiębiorstwo ma możliwość określania etapów sprzedaży od np. wysłania maila, poprzez umówienie wizyty aż po negocjacje i zamknięcie transakcji, a także całkowite lub częściowe zautomatyzowanie całego procesu. W ramach etapów system umożliwia przydzielanie osób odpowiedzialnych, ustalanie terminów, konkretnych zadań i czynności do wykonania. Dzięki CRM handlowcy zawsze mają dostęp do historii kontaktów z klientem, wiedzą o jego potrzebach i problemach. 

Planowanie zadań

Właściwa organizacja pracy pracowników oraz prawidłowe przydzielanie i priorytetowanie zadań przekłada się bezpośrednio na wydajność firmy. W Comarch ERP Altum przedsiębiorstwo ma możliwość m.in.:
  • tworzenia zadań i przypisywania ich do poszczególnych pracowników,
  • grupowania zadań w dowolne kategorie,
  • ustalania priorytetów dla konkretnych zadań oraz terminów ich realizacji.

Dzięki aplikacji mobilnej  Comarch Mobile Zarządzanie można również kompleksowo zarządzać pracą pracowników mobilnych z poziomu smartfona lub tableta.

Pozostałe nasze strony