business intelligence

Zarządzanie siecią sprzedaży detalicznej wymaga stałego dostępu do informacji, zarówno o sytuacji całej sieci, jak i poszczególnych punktów handlowych. Rozwiązanie Comarch Retail, dzięki współpracy z platformą Comarch ALTUM lub Comarch ERP XL na poziomie centrali, pozwala na pełną analizę danych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych Business Intelligence. 

Zaawansowane raporty i analizy dostarczają informacji niezbędnych z punktu widzenia efektywnego funkcjonowania sieci. Należą do nich m.in.: sprzedaż w przeliczeniu na metr kwadratowy, rzeczywisty poziom realizowanej marży, analizy struktury sprzedaży i związków między sprzedażą poszczególnych produktów, analizy stanów magazynowych, poziom przeterminowanych płatności czy analizy kosztów.

Oprócz analizy struktury sprzedaży, dostępne narzędzia Data Mining pozwalają także na prognozę przyszłej wielkości sprzedaży. Dzięki zaimplementowanemu w Comarch ALTUM algorytmowi predykcji opartemu o drzewa decyzyjne, można przewidywać sprzedaż poszczególnych towarów/usług w przyszłości na podstawie danych z przeszłości. Zintegrowane narzędzia Business Intelligence dostarczają informacji, na bazie których możliwe jest podejmowanie właściwych decyzji dotyczących polityki całej sieci handlowej.

Pozostałe nasze strony