Wielofunkcyjna platforma dla Biura Rachunkowego i Klientów

Zatrudnij SaldeoSMART do pracy przez całą dobę!

saldeosmart

SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.

Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.

NOWOŚĆ! Odczytywanie wyciągów bankowych i eksport transakcji

Automatyczne rozliczanie przychodzących i wychodzących transakcji firmy

Jak działa odczytywanie wyciągów bankowych w SaldeoSMART?

Mechanizm jest bardzo prosty!

 

Pobierz wyciąg bankowy w formacie PDF ze swojego banku,

 

plik PDF z wyciągiem dodaj do SaldeoSMART (aplikacja odczyta go automatycznie),

 

po zakończeniu odczytywania zobaczysz w SaldeoSMART listę transakcji pochodzących z wyciągu bankowego,

 

do każdej transakcji możesz przypisać wymiary, aby łatwiej było je później zaksięgować,

 

listę transakcji eksportujesz a następnie importujesz w swoim programie księgowym.

Odczytywanie wyciągów bankowych jest dostępne w ramach pakietów Odczytywanie Dokumentów oraz Obieg Dokumentów.

Rozliczenia za korzystanie z usługi Odczytywania wyciągów bankowych są w ramach wybranego Pakietu SaldeoSMART.

1 kredyt w ramach abonamentu = 1 strona wyciągu bankowego

Zautomatyzuj obsługę wyciągów bankowych z SaldeoSMART. Jeśli Twojego programu nie ma na liście skontaktuj się z nami i zapytaj o import wyciągów bankowych do programu księgowego, na którym pracuje Twoja firma.

Odczytujemy wyciągi bankowe

 BGŻ BNP Paribas S.A.  Bank Zachodni WBK  Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy  Bank Pekao SA  Bank Millenium
 ING Bank Śląski SA  Idea Bank  Deutche Bank Polska  Crédit Agricole  Alior Bank
 mBank  PKO Bank Polski  Raiffeisen Bank Santander Consumer Bank   

Eksport płatności jest możliwy do programów

Comarch ERP Optima  enova
(w ramach dodatku integracyjnego) 
Insert Rewizor 
 Sage Symfonia  Wapro WF-FaKir  
 
Nowość! Automatyczne odczytywanie pozycji z faktury
 
Aplikacja SaldeoSMART otwiera się na firmy z magazynem. Wszystkie faktury, dla których odczytane zostały pozycje towarowe, można łączyć z kartoteką towarów zaciągniętą z programu magazynowego. Utworzona baza towarów (ręcznie lub przez import z programu magazynowego) jest wykorzystywana podczas odczytywania pozycji towarowych na dokumentach i SaldeoSMART próbuje powiązać pozycję towarową z pozycją z magazynu. SaldeoSMART umożliwia również import tak przygotowanej listy towarowej do zewnętrznego programu magazynowego – obecnie poprzez mechanizm API.
 
Jak działa odczytywanie pozycji / linii z faktur?
Mechanizm jest bardzo prosty!
plik PDF z fakturami dodaj do SaldeoSMART (aplikacja odczyta go automatycznie),
  po zakończeniu odczytywania zweryfikuj w SaldeoSMART listę faktur wraz z odczytanymi pozycjami towarowymi - jeśli utworzyłeś w SaldeoSMART swoją Bazę Towarów, to na etapie odczytu aplikacja będzie łączyć odczytywane pozycje z towarammi w Bazie SaldeoSMART,
  do każdej faktur możesz przypisać wymiary i kategorie, aby łatwiej było je później zaksięgować,
  plik z dokumentami w odpowiednim formacie eksportujesz - do swojego programu księgowego, magazynowego lub pliku JPK.
Odczytywanie pozycji faktur jest dostępne w ramach pakietów SaldeoSMART
Odczytywanie Dokumentów oraz Obieg Dokumentów.
Odczytywanie pozycji z faktur jest połączone także z eksportem informacji o pozycjach towarowych do formatu JPK, co jest związane z wprowadzonymi niedawno w Polsce zmianami w kontakcie z jednostkami podatkowymi.
Co to jest JPK (Jednolity Plik Kontrolny)? To plik wymiany danych w formacie xml, którego celem jest ułatwienie kontroli i uproszenie komunikacji z organami podatkowymi.
Jeśli Twoja firma jest zobligowana do wprowadzania pozycji z faktur i wdrożenia pliku JPK - nie czekaj, wybierz SaldeoSMART.
Poznaj Pakiety SaldeoSMART dostępne dla biur rachunkowych
 

Odczytywanie dokumentów

Aplikacja odczytuje skanowane dokumenty i automatycznie uzupełnia informacje z faktury. Pozwala to na wyeksportowanie ich do pliku i import w programie księgowym, jakiego używasz w swoim biurze.
NOWOŚĆ - teraz dostępne również odczytywanie wyciągów bankowych z formatu PDF oraz odczytywanie pozycji towarowych z faktur. 

Obieg dokumentów

Opcja dla wymagających. Stwórz indywidualny obieg dokumentów we współpracy ze swoim Klientem.
Nadaj właściwy kierunek dokumentom Twoich Klientów i zyskaj przewagę konkurencyjną na rynku.
Elektroniczny obieg dokumentów w biurze rachunkowym to rozwiązanie także dla Twojego biura. 

 Komunikacja z Klientem

Platforma do komunikacji Biura Rachunkowego i jego Klientów z programem do wystawiania faktur, funkcją automatycznego przesyłania rozliczeń księgowych oraz opcją prowadzenia KASY (KP, KW, Raporty Kasowe).
To rozwiązanie dla Biura Rachunkowego, które chce ułatwić swoją pracę i zyskać pozycję lidera na rynku usług księgowych.

 

Korzystanie z aplikacji SaldeoSMART to przyszłość w księgowości.

Dzięki temu rozwiązaniu:

 

ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet do 50%),

 

oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programu,

 

zwiększysz efektywność pracy pracowników,

 

obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie (w biurze rachunkowym),

 

wszystkie dokumenty firmy / klienta biura będą dostępne w formie elektronicznej 24h / dobę,

 

wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie.

 

 Czy wiesz, że... Rozpoznawanie faktur poprzez system OCR 
pozwala obniżyć nawet o 50% koszty
wprowadzania dokumentów.     
 

                                  

Pozostałe nasze strony