edi logo

Comarch EDI zapewnia efektywną i bezpieczną wymianę danych w całym łańcuchu dostaw. W ciągu kilku dni Twoja firma może rozpocząć komunikację elektroniczną ze wszystkimi partnerami niezależnie od ich zaawansowania technologicznego oraz obszaru geograficznego. Wymiana elektronicznych dokumentów między firmami to sposób na usprawnienie i przyśpieszenie obsługi transakcji. 

Wymiana dokumentów z poziomu Comarch ERP XL

  • Integracja z Comarch EDI, wiodącą platformą elektronicznej wymiany dokumentów,
  • Automatyczne przesyłanie różnego rodzaju dokumentów (np. zamówienia, faktury) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem formatu XML, według szablonów najpopularniejszego standardu EDI (Electronic Document Interchange),
  • Komunikowanie o występujących rozbieżnościach.

Mierzalne korzyści

  • Zacieśnienie współpracy z dostawcami i odbiorcami,
  • Eliminacja błędów ludzkich,
  • Redukcja kosztów, związanych m.in. z zakupem papieru i materiałów eksploatacyjnych, wysyłką i archiwizacją papierowych dokumentów,
  • Oszczędność czasu związanego z dostarczeniem dokumentu do kontrahenta.

 

Pozostałe nasze strony