Szeryf24 to aplikacja umożliwiająca w prosty sposób powiązanie zapisu z kamer umieszczonych w lokalach z operacjami wykonywanymi w systemie sprzedaży. Pozwala to na zwiększenie kontroli nad działaniami pracowników. Ogranicza konieczność przeglądania zapisów z kamer – wystarczy wyszukać interesujące nas zdarzenie a system od razu przejdzie do odpowiedniego nagrania. Na etapie wdrożenia aplikacji możliwe jest określenie zakresu logowanych zdarzeń, dzięki czemu otrzymujemy zestaw informacji dostosowanych do potrzeb odbiorcy. |
Łatwe wyszukiwanie
Po prostu wpisz interesującą Cię wartość a system wyszuka zdarzenia odpowiadające kryteriom. Po wybraniu zdarzenia, po lewej stronie ekranu od razu wyświetlone zostanie odpowiednie nagranie.
Korzyści:
- Podgląd online zapisów z kamer umieszczonych w lokalu klienta, poprzez stronę internetową,
- Rejestrowanie interesujących z punktu widzenia klienta zdarzeń występujących w aplikacji sprzedażowej,
- Szybkie wyszukiwanie wybranych zdarzeń historycznych i podgląd powiązanych z nimi zapisów z kamer poprzez stronę internetową.
Bezpieczeństwo
Dostęp do zapisów z kamer jest ograniczony tylko dla uprawnionych użytkowników, posiadających login i hasło. Przesyłane dane są szyfrowane.
Zwiększenie kontroli nad działaniami pracowników
W ramach działania systemu mogą być logowane dowolne, określone przez użytkownika zdarzenia, m.in.:
- Operacje związane z usuwaniem pozycji zamówienia, korygowaniem zamówienia lub dokumentów sprzedaży,
- Operacje związane z nadawaniem rabatów, zmianą cen sprzedaży,
- Sprzedażą na karty klienta, np. kredytową, czy sprzedażą VIP,
Operacje związane z logowaniem i wylogowaniem się pracowników.